Правилата

Светла ме забърка в тая каша.

Голям мързел съм, а пък темата е трудна.

Все пак ме накара да измъдря „10 правила на играча“.

Не мисля, че съм  голям играч в живота.

Нямам усещане за успех.

Защото имам лошия навик да се оглеждам настрани.

Мразя правилата.

Дори, когато сама съм ги измислила.

Това са по-скоро принципи, които следвам, за да не ме боли главата и да спя спокойно.

И са неща от живота, колкото и да искам с блогването не мога да избягам от себе си. 🙂

1. Не се страхувай от думите – те са твои.

2. Ако в блога ти няма нищо лично, ще стане безличен.

3. Връщай жестовете и комплиментите, дори да си закъснял.

4. В блогрола бъди щедър, без да чакаш отплата.

5. Интересните неща се случват, когато не ги очакваш, не проспивай трафика.

6. Поствай поне два пъти в седмицата, за да не губиш форма. Но ако няма какво да кажеш, не го прави само за да спазиш правилото.

7. Най-популярните статии няма да съвпадат с твойте любими. Приеми факта, че хората са различни.

8. Остави черновата да преспи, преди да я публикуваш.

9. Опитвай се да подреждаш, за да не се загубиш в хаоса.

10. Не се връзвай на правилата, прощавай си, за да можеш да простиш и на другите. 🙂

Ех, препотих се…

Но по-трудното е да посоча 10 блога.

Каня всеки, който е стигнал до тук да опита.

И посочвам 10 блога, за да спазя правилата 😉 на играта:

Кошче за душевни отпадъци, Калоян, Weasell, Dreamy, Alfredpacino, Деница, Deni4ero, Nightwish El , Frog и Under The Smoke Shadow.

П. П. Това е забавление, трябва само настроение. 😀

6 Responses to Правилата

  1. svetla42 каза:

    Добър играч си, щом приемаш играта точно като игра. Състезанията са за състезатели, игрите, за играчи и така.
    Усмивки, Ваня (и си спазила правилата 😉 ) 🙂

  2. NightwishEl каза:

    Мерси за предложението!
    Може ли да помисля век, два?
    😀

  3. Светла каза:

    Ха… Ваня…
    нямаш идея колко трудно и абсурдно ми прозвуча подобно задание 🙂 предизвикателство… Сега ще трябва да помисля защо аджаба е така. Може да се окаже и полезно 🙂

    Не знам кога ще имам някаква идея по темата, но благодаря за поканата 🙂

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.