Див петел

photo_verybig_85323

Това е първият ми белег.

Първата ми рана.

Още си личи.

След толкова години.

Белег за цял живот.

Хранех го с трева през мрежата.

И той ме клъвна жестоко.

Още помня дивата болка.

Поглеждам лявата си ръка до китката.

Там е, белегът остава.

Болката я няма, но споменът е жив.

Крия белега на лявата китка с часовник.

А на дясната имам белег от ноктите на Ели.

Опитваше се да спаси баща си от лудия ми гняв.

Когато разбрах със сигурност, че има друга жена.

Белегът на дясната китка крия с една гривна.

Розов кварц за любов и ахат за успех.

Криенето не помага.

Това са просто кухи ритуали.

2 отговора към Див петел

  1. Георги казва:

    Ти обичаш ли го? Ако го обичаш попитай го кое го е накарало да си намери друга. Така бих направил аз. Преди години имах приятелка, която обожавах, но тя сменяше момчетата. Смени и мен. След това стана наркоманка. Тя намери своя път, аз моя.

Вашият коментар

