Утвърждения за пълноценно общуване и отстояване на себе си

  1. Аз приемам и одобрявам себе си, такъв какъвто съм. Аз приемам себе си и напълно се подкрепям.

  2. Единственият критерий за моята стойност е моята собствена самооценка. Аз съм свободен и независим от мнението на другите.

  3. Аз осъзнавам своята стойност и си благодаря. Аз съм много важна и неразделна част от света.

  4. Аз съм ценен и уникален човек. Никъде по света няма друг с моите качества.

  5. Аз съм специален човек. Аз имам право на обич, уважение и признание.

  6. Всеки ден аз се ценя все повече и повече. Аз заслужавам.

  7. Аз съм ценен и стойностен и уважавам себе си. Привличам хора, които също ме уважават и ценят.

  8. Освобождавам се от нуждата да отговарям на очакванията на другите. Аз съм съвършен такъв, какъвто съм. Аз имам право да бъда себе си.

  9. Не е нужно да правя нещо, за да ме харесват или за да заслужа, защото аз ВЕЧЕ заслужавам.

  10. Аз съм най-важният човек в моя живот. Аз съм важен. Моите чувства са важни. Моето мнение е важно.

  11. Знам, че винаги правя нещата по най-добрия начин. Справям се чудесно.

  12. Благодаря на себе си за всичко, което съм постигнал, което съм научил, което съм дал. Осъзнавам своите силни страни и си благодаря за тях. Приемам своите слаби страни и също им благодаря – защото те са част от мен и ми помагат да израствам.

  13. Освобождавам се от товара на прекалената отговорност за всичко и всички около мен. Аз съм отговорен единствено за себе си и за своя живот. Когато поставям себе си на първо място, аз поемам отговорност за живота си.

  14. Аз имам право на здрав егоизъм. Имам право да се погрижа за себе си – за своето емоционално, психично и физическо здраве.

  15. Аз имам право да кажа НЕ на хора и обстоятелства, които не са добри за мен.

  16. Аз имам право да бъда себе си. Имам право да изкажа своето мнение.

  17. Имам право да се погрижа за себе си. Аз заслужавам.

  18. Аз ценя себе си и отстоявам правата си. Уважавам себе си и получавам уважение. Чувствам се прекрасно.

  19. Аз съм ценен и важен човек. Позволявам си да получа любов, обич и прекрасни изживявания. Защото аз заслужавам.

Благодаря на Росица Вакъвчиева.

Вашият коментар

