Наградата на перачката

20160428_064546
Тази сутрин намерих това „бижу“ в якето на мъжа ми докато приготвях пералнята.
Аз не нося никакви дрънкулки и леко се зашеметих.
Пратих му бижуто на MMS и телефонът ми започна да звъни след половин час.
Намерил го пред Лидл и забравил за него. Защо му е да го взима?
Ако е искал, щеще да го даде на щерките.
Не съм ревнива, но повечето признаци на изневяра са налице.
Не знам какво да правя.
Мисля да си сложа „бижуто“ на специална верижка и да си го нося.

 

4 отговора към Наградата на перачката

  1. Георги Иванов казва:

    Като мъж с две деца и собствен малък бизнес, аз нямам дори и секунда, за да изневеря. Въпросът е първо има ли той времето. След това задължително му провери телефона докато се къпе и ако има 140 разговора с контакт на име бай Гошо, не му е чиста работата🙂 Един ден както си стояхме с жена ми на една спирка и вятърът довя върху блузата ми дълъг рус косъм. Показах го на половинката си и и казах, че не винаги рус косъм значи изневяра🙂 Ако искаш да поговорим, мога да ти изпратя номер и да обсъдим нещата. (много детективски филми гледам напоследък)

    • Ваня казва:

      Не искам да му ровя в телефона. А и вече не си го забравя както обикновено, винаги е в него.

  2. СИКО казва:

    Според мен у дума не може да става за изневяра. Ако беше така той щеше да е този, който го е изхвърлил, а не този, който го е прибрал.

    • Ваня казва:

      Въобще не е знаел, че е в джоба му.
      Както каза една позната, чудех се защо гаджето ме заряза без обяснение, докато след 6 месеца му се роди дете.

Вашият коментар

