Отстояване на себе си и пълноценно общуване

В този семинар се включих в края на януари.
За пръв път участвам в семинар за личностно развитие.
Имах някои предварителни резерви, но се радвам, че не им се доверих.
Роси заслужава да бъде чута наживо. Общуването с нея е топло и леко.
Добих увереност за някои мои нагласи към начина ми на живот.
Дори вече успях да кажа НЕ на хора и обстоятелства, които не са добри за мен.
Въпросът, който ме отведе на този семинар беше „Как да постъпя с лъжец-манипулатор?“.
Роси ме посъветва да кажа на лъжеца, че знам, че ме лъже.
Аз съм сигурна, че съм съм излъгана, но нямам „реални“ доказателства.
Знам го интуитивно, разпознавам лъжците по езика на тялото.
Тази ми „дарба“ много ми тежи.
Но ще дочакам фактите да излязат наяве и ще изоблича манипулатора си (рано или късно).
Сдобих се и с мотивираща книга – „Ти си промяната“.
Чета си я сутрин в метрото.🙂

Вашият коментар

