В края на годината

Време за равносметка е. Не обичам равносметките, обикновено съм на минус, или на нула. Нулата не е толкова лоша, колкото изглежда. Нулата значи, че не си понесъл загуби. Просто помислете колко щастливи щяхте да бъдете, ако сега загубите всичко и после го получите обратно.
За поредна година не получих желаното повишение в работата. Но поне имам работа, която да плаща сметките. Някои колеги получиха предизвестия преди Коледа, няма да им продължат договорите. Дали да съм щастлива, че имам скучна и тъпа работа?
Вкъщи още не сме довършили стълбището, но имаме нова спалня и съдомиялна. Вече спя по-добре и се отървах от миенето на чинии.
Пътешествах доста тази година. На море, на планина, даже по Европата ходих. Най-много ми хареса Пирин, макар че беше леко страшничко по пътя към Вихрен откъм Казаните.
Нямам нови приятели, тъжно е някак да го кажа. Но и старите са на изчезване.
Не съм се разболявала цяла година. Дори главата вече не боли. Една колежка наскоро ме помоли за аналгин, ами аз не страдам вече от главоболие. Странно, но чудесно, нали?
Wheel-of-life.pdf
Ей това колело на живота си изтеглих от http://successacademy.bg/
Любовта и романтиката ми куцат, ама на тия години не съм за оплакване.
Парите никога не стигат така или иначе, и от това не се оплаквам.
Пожелавам си за 2016 да пиша повече …
Защото това ми харесва.

3 отговора към В края на годината

  1. Георги казва:

    Здравей. Исках само да Ви кажа, че чета блога Ви от 5 години някъде и много ми харесва. Пожелавам Ви много здраве и свободно време, за да пишете по-често🙂

  2. Трябва да сме благодарни за това което имаме и да гледаме по положително на нещата

Вашият коментар

