Миналото не се връща, само се преглъща

Такъв късмет ми се падна с плодовия чай, който си поръчах в „Теа“.

Бях се настроила да пия чай с приятелка, но се оказах сама.

Реших да не отказвам от чая и ореховата торта, въпреки липсата на компания.

Ще преглъщам …

Обади ми се 15 минути преди срещата, за да ми каже, че няма да дойде.

Трябва да направи коледни сладки за дъщеря си, имали коледен базар в училището.

Мразя тъпата Коледа, всеки прави някакви ненужни жестове.

Е, догодина ще се видим, въздъхвам лекичко.

Имало още дни до края на годината, можело да се видим другата седмица …

Разменихме си ненужни любезности, знаех си, че даже няма да се обади.

Рядко се сеща за мен.

Все пак дойде в болницата навремето …

Кой дойде тогава … мъжът ми, тя и съседката.

Нямаш дори толкова приятели, колкото си мислиш, че имаш.

Мислиш си, че имаш поне един истински приятел, но той е в миналото.

Правиш ли нещо с него днес?

Имаш ли нови приятели?

Гълтай си вкусната торта за 5 лева и помисли …

Не е вкусно ли?

Няма как да повърнеш …

SONY DSC

SONY DSC

1 отговор към Миналото не се връща, само се преглъща

  1. Георги казва:

    Много си права.

Вашият коментар

