No Ads upgrade

Руми ме светна, че имам реклами в блога.

Опитах се да ги махна, но се оказва че ще ми струва 30$ годишно.

Не че е много, но ми е непредвиден разход, който не мога да си позволя.

А и за тази сума мога да си позволя собствен домейн, дори няколко.

Така, че поднасям извинения на всички, които нямат профил в WordPress.

Че виждат реклами, които аз не искам да виждат.

Безплатен обяд няма!

😦

3 отговора към No Ads upgrade

  1. Руми66 казва:

    Как да нямам регистрация бе имам. Едвам си фанах мейла и паролата за ушите Мерси за подсещането🙂

  2. krizt казва:

    Аз не вижодам нищо, но отдавна имам притурка към браузъра, която блокира рекламните карета. Иначе подобно нещо, може да се очаква и от блогер. В момента стимулират хората да поставят реклами в блоговете, като изкарват такива блогове малко по-напред в търсенията, но очевидно не им е достатъчно„ Майвсички сайтове в нета скоро ще станат с повече реклами отколкото съдържание, но за съжаление нещата не определяме ние.

    • Ваня казва:

      Е, аз ги видях. От друг компютър и без да съм в профила си в WordPress.
      Ясно е, че нещата не зависят от нас.
      Но е кофти да се чувстваш като слепец в пещера.
      Някой отвън да ти вика: „Хей, накичил си се с реклами!“.

Вашият коментар

