Лека форма на депресия

Добре, предавам се …

Утре си слагам най-хубавата усмивка и всичко ще изглежда ОК.

Студ, грип и това ужасно червено бельо по витрините.

Няма как да се скрия от всички.

Остарявам и празниците 3 в 1 ми идват в повече.

Знам, че не искате коледни подаръци, но пък обичате шоколад …

Помогнете ми да разбера дали се вмествам в стандартното отклонение.

3 отговора към Лека форма на депресия

  1. tutankhamon661 казва:

    Ето това е депресия ….

  2. justjulia казва:

    Я си остарявай с кеф и да не ти пука за червеното бельо! И да си жива и здрава … пък кой те кара да празнуваш 3 в 1, празнувай си 1в1 – примерно че днес е вторник😉

    Абе хубаво си е да остарява човек … ние да не ставаме по млади я

  3. weasell казва:

    Аз да се включа за анкетата. Не само че си празнувам рд-то всяка година, но понякога и два пъти в годината, а веднъж (отдавна) събирах пожелания и за трети път. Ами не ми стига само веднъж да е! Между другото, на 26-ти септември съм родена, но няма лошо, ако някой иска да е отчете с блага дума или подарък (най-добре) и по-раничко🙂

Вашият коментар

