На гъбата

… всичко е спокойно …

9 отговора към На гъбата

  1. Emo казва:

    RSS-а е страшно удобен.

  2. weasell казва:

    Как така? Това не е било😀

  3. филми казва:

    Хаха, за пръв път чувам за този ден на гъбата!

  4. рокля казва:

    Честно казано и аз за първи път чувам за подобен ден на гъбата.Ако го има наистина едва ли е прочут като гледам от снимката, наистина е много спокойно.Какво представлява точно ако може да ми кажете, че любопитството започна да ме глозга??Иначе снимката е станала хубава, свежа и зелена.От къде е тя? Блога ти е интересен, надявам по честно да обновяваш информацията.Ех това лято….толкова е хубаво да гледам дърветата зелени дори и на снимка, а като знам каква зима ни чака вече….

  5. Хубава статия и снимка благодаря за която.И аз не бях чувала за денят на гъбата.

  6. Поздравления за страхотният блог, който сте направили.Тези падащи снежинки на самият десктоп са страхотна идея . Някак си става по романтично и мило като ги гледаш! Снимката е интересна, аз също нямах представа, че има подобен празник на гъбата и изглежда спокойно на снимката, но може би е в такова време снимана. Важно е да се отбелязват, гъбите имат важни качества, но трябва да се внимава за тяхната употреба.

    • Ваня казва:

      Тази гъба не е такава. Снежинките си валят сами. WordPress ги пуска през зимата. Блогът ми е зарязан, от време на време има спам, като Вашия коментар.😀

Вашият коментар

