Under The Radar – 4

Мислех си да напиша нещо пролетно и оптимистично, но тази пролет ми донесе много повече от очакваното пролетна умора пролетен мързел.

Исках да ви покажа козунака, който омесих със много мъки.

Обаче докато открия фотоапарата, домочадието  беше унищожило по-хубавата половина.😀

Напоследък си мисля за хората зад блоговете.

Имам 83 любими блога в ТБЛ.

А в блогрола не искам дори да ги броя колко са.

Само 6 от блогърите познавам лично.

За тях със сигурност мога да кажа, че блоговете им са един вид проявление и продължение на личността.

За себе обаче не мога да твърдя такива неща.

Та пиша си аз разни глупости тук, а ми се случват други офлайн.

За повечето дори и не си помислям да блогвам.

И ето моята по-добра половинка най-после се сети да продължи серията от постове, които са ме впечатлили, размислили и стреснали дори.

1. Блог на деня затваря врати. Чувствам се виновна за провала на добрата идея, защото номинацията не отнема повече от 5 минути. Признавам, че съм мързел (за пореден път). Няма да си измислям глупави оправдания.

2. Вместо рецепта за козунак. Колко често се вкопчвате в обредите и обичаите, само за да запълните празнината в сърцето си?

3. Животът. Ако можех нещо да добавя, щях да напиша коментар.

4. Борбата със здравия смисъл. Знаех си аз, че здравият разум е празно понятие, но вече открих и причините за това.😀

5. Кога фрийлансерът си съблича пижамата?. Това ми е мечта открай време, да си работя от вкъщи. Но не бях се замисляла за минусите на такъв вид работа.

Е това е засега. Каквото и да се случи в офлайн живота ми, мисля, че писането и четенето ще си останат част от мен и живота ми.

П. П. Ако откривате разни правописни, стилистични, граматически и прочие грешки,  виновно е едно бордо, дето го пресуших без да се усетя, докато пишех. Може би се опитвам да следвам светлия пример на Декарт, само яребицата ми липсва.😀

5 отговора към Under The Radar – 4

  1. Ondine казва:

    Ихааааааа ти ме водиш:)))Аз познавам само 4,понякога ми се иска всичките да познавам от друга пък си мисля,че е хубаво да не се познаваме..с две думи живей си живота смело и се радвай на всеки миг!😉
    Поздрави и хубава вечер!:)

    • Ваня казва:

      Мисля, че ще стане доста сложен живота ми, ако познавам всички.😀

      • Nadinka казва:

        Аз познавам доооооста😀
        Но винаги има място за още! Голям кеф е понякога. Седиш и гледаш човека срещу себе си и знаеш за него повече, отколкото за някои хора, които познаваш от години. Така е с блогърите, които списват искрено и лично🙂

        П.П. Радвам се, че ме има в списъка с харесаните😛

  2. hexemexe казва:

    Изкефи ме с тоя пост. Ма сама ли го го пресуши бордото,почвай втора бутилка и втора статия!:);)

    • Ваня казва:

      Е, не го изпих сама, но със сигурност изпих повече от половината. Лошото е, че нямам втора бутилка. Следващата статия ще почака.🙂

Вашият коментар

