В 50 думи

Обичам боза и локум.

Но не съм по разтягането на локуми.

Ето ви и доказателството:

Do you talk too much in your blog?

Мисля, че да пишеш по-кратко или да се ограничиш в определен брой думи е по-трудно.

Затова съм си направила тази дисциплинираща категория „Петдесет думи“.

Не е лесно, повярвайте ми!

Вие как мислите?

Бърборковци ли сте?

7 отговора към В 50 думи

  1. Блага казва:

    Когато наистина имаш да кажеш нещо, да го напишеш хем кратко, хем изчерпателно, и ако е възможно – забавно, е наистина много трудно, повярвай ми.
    Чак аз си повярвах, след като докато стигна края на изречението – забравих какво исках да кажа.😀

    Успех с „дисциплиниращата“ категория!

    • Ваня казва:

      Трудно е, но ми харесва. Не знам защо го правя. Мисля, че се вдъхнових от мини-сагите на Раджеш Сети и от твоите миниатюри с картинки.😀

  2. troubadour казва:

    Лошото на теста е, че толерира предимно wordpress платформата, а ние льохманите с блогър сме леко минати… далеч не говоря, само защото ме изкара с някакви си 4000+ процента над нормата.

    Иначе кратко, но съдържателно – и си голем. Още повече, че като разрових из по-ранните публикации, успях да намеря най-хубавото ревю на Inception.

    Тъй че успех с петдесетаците🙂

  3. lammoth казва:

    на мен блогът ми излезе с 33% по-дълъг от средностатистческите!

    Ураааа!😀

  4. weasell казва:

    Макар при мен резултатът да бе с 6 процента над средното, аз съм за бърборковците с две ръце.🙂

Вашият коментар

