Изцепшън

От доста време се каня да попълня някои пропуски в културната програма и снощи се заредих на дивана пред монитора с прехваления Изцепшън.

Нямам много за споделяне, защото:

1. Явно съм била прекалено уморена и съм заспала дълбоко още преди средата на филма.

2. Леонардо ди Каприо е двойник на братовчед ми. През цялото време, докато бях будна мислех само за това как брат’чеда не може да влезе в образ и никак не мога да го възприема.

3. Тая сутрин съм със схванат врат и мисля да прекратя културната програма.

2 отговора към Изцепшън

  1. Dreamy казва:

    ах точка три е гадна… 😀

    • Ваня казва:

      О, това ще мине.🙂 Tочка 2 е по-кофти, не мога да гледам филм с ди Каприо, без да се стряскам с брат’чеда.😀

Вашият коментар

