И аз съм от кал

Името може и да си го сменя, ако не ми харесва.

За разлика от родителите, няма как да ги избера.

Те пък са ми избрали име.

Като дете му се мръщех.

Сега пък си спомням за дядовите шеги.

Може да нося нещо повече от името му.

В памет на дядо ми Иван отпивам

чаша мерло от Сакар.

От там е най-вкусното грозде, което съм опитвала досега.

И най-сладките дини са там.

Отклоних се от темата (и сезона). 🙂

Ще ми се да можете да опитате домашно приготвено мерло от Сакар.

Хала, Мезек и Лозен на Катаржина леко доближават този вкус.

Иво и Калоян да нарежат тънките мезета.

13 Responses to И аз съм от кал

  1. nightwishel каза:

    Честитоооо!
    И аз имам двама именници – Иван и Калоян!
    Само, че те да режат салатите…амаха…не ми стига че си изкривих краката от ходене да им търся подаръци!
    😀

  2. Кръстю каза:

    Честито!
    Здраве, радост и Мерло! Може и мавруд:)

  3. frog каза:

    Честит празник, Ваня! Наздраве! 🙂

  4. Павлина каза:

    Да ти е живо името! 🙂

  5. lilia каза:

    Честит имен ден и честито име.наздраве

  6. Руми66 каза:

    Честит имен ден!

  7. amazonka каза:

    Честит имен ден! 🙂

  8. Майк Рам каза:

    Честит имен ден! Много любов и радост с любимите ти хора!

  9. Dreamy каза:

    Честит имен ден, Ваня! 🙂

  10. Ondine каза:

    ЧИД!:D
    Жива и здрава да си!;)

  11. lammoth каза:

    Честит Имен ден!
    Желая ти много щастие, успехи, и разбира се най-важното – пари. Шегувам се, здраве! 😀 Весело прекарване 🙂

  12. svetla42 каза:

    Аз пък не се шегувам, желая ти всичко, което те прави богата. ЧИД, Ваня!

  13. Ваня каза:

    Май прекалих с наздравиците вчера. 🙂
    Благодаря на всички за хубавите пожелания!

Вашият коментар

