Райски ябълки

Кръстю беше споменал за едни никакви ябълки, та се сетих, че като дете ги пренебрегвах (райските). Даже си мислех, че несправедливо ги наричат така. И те са от едно такова никакво място.  Никога не съм харесвала вкуса им. Днес опитах една, все едно ми е за пръв път – няма друг такъв божествен вкус. В рая не знам дали има зима, но райските ябълки за зимата са „измислени“.

14 отговора към Райски ябълки

  1. kriztt казва:

    Аз също, като малък не ги харесвах. Забелязал съм обаче,че е нормално след време, да променя мнението си за книга, филм, или храна. Трябва да опитам.

    • Ваня казва:

      Опитай пак.😀 Специфичното при райските ябълки е, че им трябва време да узреят, след като са откъснати.

  2. Кръстю казва:

    Същото ми е минавало през главата и на мен!
    Единственото нещо, за което не си промених мнението е прясното мляко! Не ме кефи и това е,за разлика от сиренето🙂

  3. amazonka казва:

    Преди няколко години за пръв път опитах райска ябълка. Но имах добър съветник, може би затова бях очарована. За съжаления по😉 моите земи не виреят. Не съм се решила да си купувам за сега, надявам се пак да получа подарък.🙂

  4. Ondine казва:

    Сега като каза,да взема и аз да ги опитам пак,че също имам неприятен спомен за вкуса им:))))

    п.п.хубав сняг 😉

  5. Dreamy казва:

    Те това пък никога не съм го опитвал… Веднъж пробвах дюля, имаше вкус на чакъл и бонбони „Виолетки“🙂

  6. lodiko казва:

    Като малък аз също мразех райските ябълки. Сега ми изглеждат добре, но още имам някакъв „страх“ да ги опитам отново.

  7. weasell казва:

    Е, не ти вярвам. След единственият ми опит като малка не мога да се престраша да ги вкуся отново.🙂
    Не знаех, че си от СТЗ. Значи си още по-хубав човек, отколкото си мислех (четки, четки).
    Поздрави🙂

Вашият коментар

