Under The Radar – 3

Обещах да помагам на Майк за Седмичния блог дайджест. Но съм доста разпиляна покрай преместването и нямам много време (оправдавам се). Все пак понадниквам тук-там. Успях дори да си отбележа някой неща. За няколко месеца. Този път темата е страстта към блогването. Липсваше ми това несравнимо усещане.

Пип. Пип.

Не знам някой дали ще успее да го опише по-добре от Ламот.

Какво говори аватарът?

Аз лично се ужасявам от собствения си образ на снимка. Но някой ден ще се разделя с мадам Тиквичка. Знам, че ако поствам достатъчно дълго ще научите ВСИЧКО за мен.🙂

Самодоволно

Ето тук писането само по себе има своето значение. Kакво всъщност искате от блога си?

Защо не използвам социалните мрежи?

На мен също ще ми дойде в повече Facebook. Приятелите са там. Дори имам трафик към блога оттам. Но времето ми е кът и все още нямам мотивация да си направя профил.

Криза на средната възраст

Чудя се дали пък не блогвам поради такава криза. Дори да не е криза или депресия, все е някакъв вид лудост или ескцентричност.

Рано ми е още за блогърска ретроспекция, но ще ми е интересно да прочета вашите.

5 отговора към Under The Radar – 3

  1. lammoth казва:

    мерси за споменаването😀

  2. svetla42 казва:

    Бих могла да направя някаква ретроспекция, но линкове към минали постове няма как да сложа, защото имам три, изтрити тотално, блога. Първият си блог направих преди повече от година и половина. И веднага ме завъртя „блогърската центрофуга“.
    Мерси, Ваня🙂

  3. emo казва:

    Ваня,

    Тъкмо се колебаех заради приятелите, които комуникират лесно с фейсбук, но твоят пост ме отрезви :))

Вашият коментар

