Гоче

Поредния шум и отвличане на вниманието, мерене на пет метра олио. Обичам родния си град, но ми е тъжно, че прехраната в региона е основно от ТЕЦ „Марица -Изток“. Черно пране и черни бели дробове. А операта възкръсна от пожар, ако не помните. Около 20 години прекъсване.Тази пародия е коментар към статията тук. Не знам дали е тъжно, гадно, смешно или всичко накуп. Хлябът (и тока) си има цена, а животът е несправедлив.

АЗ СЪМ ГОЧЕ

Аз съм гоче и обичам

наще ТЕЦове големи.

Гоче аз да се наричам

първа радост е за мене.

Аз съм гоченце свободно

в край панелен аз живея.

Всички въглища маришки

любя, тача и милея.

Аз съм гоченце и расна

в дни велики, в обгазено време.

Син съм на кюмюр прекрасен,

син съм на миньорско племе.

3 отговора към Гоче

  1. Кръстю казва:

    Сетих си за един виц – „Верно, то от тук тъй се виждало“, но е много мръсен и ме е срам да го напиша🙂
    Ония дето са писали оная статия, явно са гледали от там(смях)

  2. Val казва:

    Кога ще дойдат коминочистачите ?

Вашият коментар

