Ученически неволи

През почивните дни по пътя между печката, пералнята и прахосмукачката виждам как голямата помага на малката за домашното по математика. И после плахо ме пита.

Мамо, искам малко помощ по литература. Имам да пиша есе за трагичната съдба на хъшовете в „Немили, недраги“.

Отложих помощта за другия ден, а малката веднага предлага.

Како, аз ще ти помогна, много съм добра по съчиненията.

Наистина е много добра.

За какво имаш да пишеш. А, не става, не съм ги виждала тия хъшове, не мога да ги опиша.

В неделя си поприказвахме за хъшовете, зададох няколко въпроса и предложих да напише отговорите. Мисля, че се получи добре.

И се сетих за моите ученически неволи. Вече май нищо не помня от класиците в учебника по литература. Освен оная тънка разлика между Ботев и Вазов.

Кажи ми сестро, де е Караджата?

Пи кафе и излезе.

2 отговора към Ученически неволи

  1. lilia казва:

    Добре де, ще извървя още веднъж-по-бавно.

  2. Кръстю казва:

    Ами, виждала е сигурно, но вече не им викат така:)

Вашият коментар

