Аху-Иху

Май остарявам вече.
Не мога да ги разбера децата.
Дъщеря ми е на девет години и снощи отиде на концерт на Скорпионс с баща си.🙂
А само преди седмица спорехме каква музика да пуснем в колата.
Аз казвам Скорпионс, а тя Неее, пусни Аху-Иху.
Вкусовете са странна работа.
Не съм сигурна дали това ми харесва, дори ми е противно на моменти.
Обаче има нещо, което не мога да опиша с други думи, освен с нейните – Аху-Иху.

6 отговора към Аху-Иху

  1. lilia казва:

    И тя се радва и се чувства така Аху- Иху

  2. Luluto казва:

    Децата са интересно нещо:) Подозирам, че тези несъответствия идват от вътрешните им противоречия между техните желания и факта, че искат да ни подражават и имитират:) Грешка на растежа, дето се вика:)

  3. Кръстю казва:

    Мисля,че lilia този път е точна🙂

Вашият коментар

