Белейки лук

се мъчех да си спомня оня стих.

Google ме поправя:

Може би имахте предвид бележки лук.

Да му се невиди.

Дори една салата не мога да сглобя напоследък.

Никой не разбра, хапнаха си разциврената ми салата.

Май беше от „Пир след тайната вечеря“ (антикварна книга), но за автора нямам идея.

4 отговора към Белейки лук

  1. Кръстю казва:

    Браво! Разсмя ме и то с точно 50 думи, броих ги🙂

  2. Павлина казва:

    Предположенията на умника Google направо могат да те доведат до отчаяние. Ще премълча какви нецензурни резултати ми предлага, когато търся най-нормални думи.🙂

  3. zu казва:

    Старите стихове на Ейдриан Рич
    „Да имаше скръб,
    равна на тия сълзи!
    Нямя ридание в гърдите ми.
    С изсушено сърце като Пер Гинт
    беля,режа – никаква героиня,
    просто тъкачка….“
    Тъчем си живота и току виж конеца се скъсал!Не се сдухвай – важно е да не губим цвета и шарката!

Вашият коментар

