Блог на деня, на нощта и на седмицата

Благодаря на Амазонка за номинацията и на 14-те, които са гласували за почти неизвестния ми блог.

Статистиката ми е отчайваща.

Хич не ми пука, смейте се на воля.

След войната съм доста объркана вече относно трафика.

Мразя излишните движения.

Пиша рядко, често с по 50 думи.

Понякога само споделям неща, които са ме впечатлили.

В  живота ми приятелите  са малко, броя ги на пръстите на едната си ръка.

Тук в блога влизат малко хора, хубавото е, че и аз ги чета.

Макар, че не ми пука за класациите, искам да благодаря на екипа на Блог на деня.

Ако исках да пиша само за себе си, нямаше да имам блог.

Това, което мисля, че си струва е да  номинирам блоговете, които харесвам. Те са много повече от 5.🙂

22 отговора към Блог на деня, на нощта и на седмицата

  1. kriztt казва:

    Едно нещо ми харесва. Един човек е разбрал нещо, което повтаряме от началото – Струва си да номинирате. Номинациите сами по себе си са награда.

  2. vladimirpreslavski казва:

    Честит приз! Идеята на Блог на деня е точно тази-да дадат добро начало на прохождащи блогъри като нас😀
    А за трафика не се притеснявай-блогърите може да не сме много, но се четем и сме постоянни. Трафикът не идва от нас, а от социалните мрежи😀
    Продължавай да пишеш и всичко ще се нареди😀😀

  3. frog казва:

    Честито, Ваня.🙂

    Не се притеснявай, че „гониш трафик“ – блогърите, преследващи основно тази цел, си личат от самолет.🙂

  4. Руми66 казва:

    Честито Ваня🙂

  5. Кръстю казва:

    Честито!
    С „Мразя излишните движения“ ме замисли много, важи ли и в легнало положение (смях)

  6. Nezzo казва:

    Брях, рядко се поставя толкова двусмислен линк към мен дори несвързан с БД (пхахаха). Ще кажа само няма за какво и ще си прибера въображаемите овации, Владо никой да не го слуша!😀

  7. Nezzo казва:

    То е някак типично от пост с хиляда думи никой нищо да не разбере. А и това не е война, от външната страна няма как да се разбере.

  8. Nezzo казва:

    Не е война защото няма войници, само убийци. А от много такива на едно място остават само трупове.

    • Ваня казва:

      Мда, за войната, войниците, труповете и убийците ще пиша друг път. Трябват ми доста думи и време…

  9. Svetla казва:

    Честито и от мен! Разбрали, неразбрали, бъдете щастливи.

  10. Майк Рам казва:

    Честито! Важното е да имаш фенове. Може и да са малко, но да са верни!

  11. Ondine казва:

    Честито!

    Аз ще те чета,и без всякаквите му там класации и награди! 😉

Вашият коментар

