Ресто

Днес пак си забравих чадъра. Поразхладих се под дъжда и после реших да изчакам в едно кафе. Рядко ми се случва да сядам в кафета, още по-рядко сама.

Колко струва една цитронада?

Ами 2 лева.

Поръчвам. Давам 10 лева и си чакам рестото. Сервитьорката се връща с касова бележка и 18 лева.

Нищо особено, стават грешки.

Обаче ми се случва много често. Поне веднъж в месеца.

Голяма късметлийка съм. Имам възможност да кажа на някой, че е сгрешил и той да ми благодари.🙂

3 отговора към Ресто

  1. Кръстю казва:

    Да!Дори и освен принципа, като си помислиш само, че тия 18лв, най-вероятно са повече от надникът и едва ли ще се чувстваш добре:)
    Макар, че има идиоти и то доста напоследък:(

  2. kriztt казва:

    🙂 На мен ми се случва по-често обратното. Да ми върнат по-малко. Спомням си и един случай когато ми върнаха повече. Тръгнах да обяснявам,че има грешка, но отнесох скандал🙂 Даже не ме изслушаха.

  3. lammoth казва:

    аз веднъж се изложих. Направих се на пич с широки пръсти и казах на сервитьорката: „Задръж рестото“, а тя ми отговори „Амии, не достигат 2 лева“ 😳

Вашият коментар

