Under The Radar

Откакто се мъча с този блог, между другото надниквам към съседите. Летя бавно и ниско. Откривам теми, върху които съм си блъскала главата и после съм позабравила леко. Не знам какъв е рейтинга на статиите и не ме интересува.

Отделих  5 поста, повече не мога,  защото съм голям мързел. Номерацията не е класация. 🙂

1. С Жюстин Томс в университета работехме по един проект Философия с деца.  Когато обаче децата са твои собствени, нещата изглеждат различно, а и времето е друго (оправдавам се).

децата и ваканцията

2. Ан Фам, срещнах случайно покрай Мария. Нейния пост ме хвърли в размисъл. Познаваме ли съседите си, какво очакваме от тях, въобще очакваме ли нещо хубаво да ни се случи?

Съседката

3. На НеНовините няма как да не повярвате. 🙂 Представете си докъде може да стигне контрола на държавата над личните ви предпочитания и дори имената на месеците (Юлий Цезар вече се обръща в гроба).

Местят Джулай морнинг през септември

4. Владимир Иванов (krizt), има няколко блога – не знам колко са със сигурност,  поставя  акцент върху сериозен проблем – гражданското общество е кухо понятие без политическо представителство.

Протести, протестиращи и още нещо

5. nname.org ме развесели яко, дотам, че дори мислех да се явя на един тест и да пиша на всички въпроси отговор: Ask Google.

Теория на споделеното знание

Може да решите, че се закачам с Майк, но всъщност тук само си записвам нещата, които искам да запомня. И без това малко хора се сбъркват да влязат. 🙂 Никаква медия не съм, да знаете. 🙂

5 Responses to Under The Radar

  1. longanlon каза:

    дали си медия може да се изкажеш в темата на Капитал, като му дойде времето 🙂

  2. kriztt каза:

    Всъщност ако се изключи, този който започнах във WP са 5, но два са колективни. Преди време правех такава поредица с интересното от седмицата в блоговете, но се отказах, защото вместо да четат другите само благодаряха,че са включени:)

  3. Ваня каза:

    Аз си го направих за мен, отвътре ми дойде. Не знам дали ще го повторя. 🙂

  4. Майк Рам каза:

    Не се притеснявай – нося на закачки 🙂

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.