Време за мислене

Известната скулптура на Роден – Мислителят е продадена на търг в Париж срещу сумата от 3 млн. евро.

Покрай поредната истерия с джакпота от тотото се чудя, какво предпочитам, милиони левове или всичкото време на света.

Ако имате достатъчно време какво бихте правили?

Въпросът какво бихте правили, ако ви остава един ден живот не ми харесва, защото отговорите са по подразбиране.

Бавномислещите хора са гении.

Спомням си една молба на четиригодишната ми дъщеря, която отхвърлих бързо и категорично с „Нямам време“.

За какво ти трябва време, мамо?“

Много дълго се чудих защо мъдрец няма еквивалент в женски род.

Мъдрица или мъдрекиня звучат брутално смешно.

За да мислиш бавно трябва време.

2 отговора към Време за мислене

  1. Мария казва:

    диалог по повод твоето чудене за мъдреца:

    аз: защо думата „мъдрец“ няма женски род?!
    Тошко: хихихи
    а защо думата простата е от женски род?!
    аз: върна ли ми го! )))))))))))
    Тошко: не са симетрични!
    първото е закономерност, а второто – случайност
    )))))))))))))))
    аз: ама Тошко!
    Тошко: ми… лингвистика…

  2. Ваня казва:

    Бързото мислене е причина за този парадокс – да няма дума в женски род за мъдрец. След няколко века може да измислим нещо.🙂 А за простатата положението е деликатно.

Вашият коментар

