Weekend plan?

Планирате ли програмата си за weekend-a?

Или сте толкова скапани, че не знаете откъде да започнете?

Разни дреболии, които не сме свършили през седмицата вкъщи ни се пречкат в почивката.

Или пък всеки от семейството си има някакъв таен план, в който се оказвате въвлечени и не можете да откажете?

4 отговора към Weekend plan?

  1. zu казва:

    Най-хубавото на почивните дни е дългото кафе в леглото и истинската закуска със семейството.Не ми харесват тайните планове и гледам да не ме въвличат:))))))))),е понакога успяват….

  2. azvanya казва:

    Зу, печелиш специалната награда за първи коментар в блога ми🙂
    Аз предпочитам да не планирам, обаче се оказва, че за да си почина трябва да си „разчистя“ малко време.

  3. zu казва:

    Да, понякога се налага да“ разчистваме осново“ – за малко откраднати – себични мигове.Крайно важно е!

  4. azvanya казва:

    Е, чак пък себични мигове. По-добре ми звучи „укрепване на духа“ или „здравословна почивка“.

Вашият коментар

