10 неща, които обичам

Никой не ме е канил, ама да не остана по-назад,  реших и аз да се пробвам по тая тема.

Май е по-лесно да пиша за нещата, които ме дразнят или тормозят.

И за да се настроя пролетно и позитивно, почнах да си ги броя в главата:

1. Децата – без дори да се замислям са най-отпред. Всъщност, ако се замисля обичам и родителите си, макар че ме дразнят много.

2. Влади – сорри, че си втори. Ама както писах горе хич не се замислих. В сърцето ми има място само за една голяма любов.

3. Приятелите – много са ми малко, ама са ми много ценни. Зузка, Бубка, Стема, Дари – броят се на пръстите на едната ми ръка. И хич не са ми one click away, ама не бих ги сменила за 12 сребърника.

4. Пътуването – без значение е посоката, стига да не е със Софийския адски транспорт. Най-обичам да зяпам през прозореца. Понякога и да шофирам, стига да не е задръстено или натоварено.

5. Книгите и четенето –  обичам и да пиша, но май съм цар на късия разказ. Любими са ми мини-сагите на Раджеш Сети. По-нататък ще се опитам опиша 10-те неща, които обичам с 50 думи.

6.  Храната – вкусната храна е нещо от което не бих се отказала, дори и да стана 100 кила. Ям повече от 3 пъти на ден, поне 5. Като малко дете съм май. Шоколада ми е най-голямата страст.

7. Кафето – обичам да пия кафе, с приятели, с колеги, сама на терасата или пред компютъра. Мислех си, че няма да харесвам кафето без цигари, но се оказа, че дори е по-вкусно. Ароматът му се усеща по-силно.

8. Летните нощи – навън под небето на село.

9. Вицовете и странните, смешни изрази – май ми е нещо като хоби да колекционирам и помня разни такива неща.

10. Стара Загора – това е най-вълшебния град на света, Center Of The Universe – както пише на южния вход.

Вашият коментар

