Why do you need a reason to be happy?

Втори ден без цигари.

Мислех, че ще е по-трудно.

Най-зле ми стана от никотиновата дъвка.  Сякаш изпуших кутия цигари наведнъж.

Вчера вечерта бях много напрегната.  Разкрещях се на децата без причина.

Тази сутрин гушнах малката, за да я събудя. Тя отвори очи и прошепна „Мамо, много си щастлива,  да не си пушила“.

Разсмях се. Отдавна не се бях смяла от сърце.

Пушенето не може да ме ощастливи. Най-много да се поуспокоя.

Но да гушнеш детето си е безценно.

И не изисква особени усилия.

Една от любимите ми мини саги на Раджеш Сети – Happines, може да я прочетете тук:

http://www.changethis.com/49.03.MiniSagas

Вашият коментар

